წვიმაა......


ეხლა წვიმაა....
ეხლა სიმშვიდეა.....
წვიმის ხმას მინდა ვუსმინო და დარაბები გავაღე....
უცნაური სიცივე შემომეფეთა........
მას სურს,რომ დამიპყროს და მისად მაქციოს...
ვერ ვაღწევ მის ქედმაღლობას თავს......
თუმცა...
მე თბილი ვარ.....
თუმცა......
მე ჯერ თბილი ვარ...
თუმცა....
მე ჯერ....
თუმცა....
...............................................................................
უკვე გავიყინე.....
სიცივემ დამიპყრო.....და თავის მარიონეტად მაქცია....
....................................................................
....................................................................
....................................................................
თუმცა.....
ეხლა.......
სიშორეზე....
ცისფერ შუქს ვხედავ....
და ვდნები......
ჩემთან სითბოა....
ჩემთან ცისფერი სხივია......



2007.12.15

0 коммент.:

Отправить комментарий