სიჩუმე_ჩემი სულის ნავსაყუდელი....

.......................................

ირგვლივ სიჩუმე...სიწყნარეა...
მხოლოდ მუსიკის ჰანგები ხმაურობენ ჩემს ირგვლივ...ეს ხომ ჩემი სტიქიაა...
მიყვარს სიჩუმე...ყველაფერი ჩუმი ჩემი ნაწილია...
სიჩუმე_ჩემი სულის...
გარშემო არაფერია,სიჩუმის გარდა...ფიქრები,მოგონებები და მუსიკის ჰანგები ყოველთვის იკრიბებიან ჩემს ირგვლივ...
სიჩუმე_ჩემი სულის ნავსაყუდელი...
ასე მისდევენ დღეები დღეებს...წუთები_წუთებს...წამები...
სიჩუმე უცვლელია...
მუსიკის ჰანგები....(ანდრია ბოჩელის)ის ამღერებს ჩემს სიჩუმეს და ალბათ ამიტომ მესმენინება...
მიყვარს ყველაფერი ის,რაც ჩემს სულთან ახლოა...
ყველაფერი ჩუმი...ნაზი...სათუთი...
ზოგნი კი ისე აბიჯებენ ამ ყველაფერს,არც კი ფიქრდებიან...სასაცილოა არა?სასაცილოა ის,რომ დღეს ადამიანობა იკარგება...
სულის სიმშვიდეს არავინ უყურებს...
და აი,მიიწურა მესამე სიმღერა ჩუმად,როგორც მე მიყვარს,ჩემი სული რომ არ აეფორიაქებინა და დაიწყო ყველაზე საყვარელი სიმღერა...
თან ხმაურით,თან_სიჩუმით...
სიჩუმის ხმაურით...


სიჩუმე_ჩემი სულის ნავსაყუდელი.........



11.02.07.

0 коммент.:

Отправить комментарий